Navimare myymälä

Messipojankuja 6, HKI
puh. 045 3588890

Tilausohjeet ja toimitusehdot

Mikäli haluat lisätietoja tuotteista tai tilaamisesta verkkokaupasta voit lähettää sähköpostia tai soittaa myymälään. Lisäksi olet tervetullut tutustumaan tuotteisiin paikanpäälle. Mikäli tilaaminen verkon kautta tuntuu hankalalta voi tilauksen tehdän myös puhelimitse. Käsittelemme tilaukset välittömästi ja suurin osa tuotteista lähetetään tilaajalle saman päivän aikana. Jokainen saapuva tilaus vahvistetaan sähköpostilla. Varastotuotteiden toimitusaika on postitse tai matkahuollolla keskimäärin 1-2 päivää tilauksesta. Valitusta toimitustavasta riippumatta tuote voidaan toimittaa myös toisella toimitustavalla. Voit tilata verkkokaupan tuotteita sekä Postin että Matkahuollon kautta tai noutaa valitsemasi tuotteet myymälästä, osoitteesta Messipojankuja 8, 00180 Helsinki. Asiakkaan tulee varmistua tuotteiden soveltuvuudesta ja yhteensopivuudesta ennen asennustyön aloittamista. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksutavat

Voit maksaa tilaamasi tuotteet joko pankkien verkkotunnuksilla, pankkikortilla, Luottokunnan maksukortilla tai laskulla.

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla verkkokaupassa, Navimare Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Tuotetiedot ja kuvat

Koska valmistajat kehittävät tuotteitaan jatkuvasti, on mahdollista että tuotetiedot muuttuvat. Myös tuotekuvat ovat pääasiassa valmistajan tai maahantuojan tuottamaa materiaalia eikä Navimare vastaa muutoksista, siltä osin kuin muutoksella ei ole oleellista tuotteen käyttöä tai tuotteeen laatua heikentävää vaikutusta. Tällaisia muutoksia ovat esimerkiksi tuotteen värisävyissä tapahtuvat muutokset, tuotemerkin sijainti muutokset tai muut tekstiperusteiset muutokset.

Tuotteiden takuu ja virhevastuu

Tuotteiden takuu on määritelty valmistajan takuuehdoissa. Mikäli takuuehdoissa ei ole mainittu takuun kestoa on tuotteilla 6-12 kuukauden virhevastuu. Takuukorjaus suoritetaan aina valmistajan ehtojen mukaisesti. Aiheettoman takuukäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan asiakkaalta. Aiheettoman käynnin kustannuksina peritään sekä valmistajan, huoltoyhtiön että Navimarelle aiheutuneet kulut.

Palautusoikeus

Verkkokaupassa (etäkauppa) tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto- oikeus. Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta kirjallisesti 14 päivän kuluessa tuotteen noutohetkestä alkaen, jonka jälkeen tuote tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluessa. Ilmoitus tulee tehdä kirjallisesti esimerkiksi palautuslomakkeella  tai sähköpostitse. Tuotteen voi palauttaa veloituksetta myymälään, tai maksullisesti Matkahuollon kautta. Tuotteen palautuskustannukset ovat tuotteen painosta ja koosta riippuen 8-25 euroa. Tuotteiden palautusoikeus koskee käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita, mutta ei esimerkiksi ohjelmistotuotteita (karttakortit ja karttaohjelmistot) eikä asiakkaalle erikseen valmistettuja tuotteita. Palautusoikeus ei koske yritysten välisiä kauppoja.